loading...
عاشقانه
asal بازدید : 21 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)

دفتروخودكار خودرابرداشته ام ومي خواهم چند خطي ازتو بنويسم

تويي كه درروزخورشيد ودرشب ماه  وستاره ي مني

تويي كه مانندپرنده بال پروازكردن به من دادي ومراازقفس تنهاييم رهاكردي

حال كه تورا در كنارم ميبينم.حس بي انتها بودن ميكنمحس

حس پرواز دراوج اسمان هارا ميكنم.باتو هرروزم زيباتر ازروزگذشته است

باتو گذر هرفصل برايم شيرين است مخصوصا فصل پاييز...

اگرتو نباشي دركنارم عقربه هاي ساعت برايم نميچرخد. اگر هم بچرخد هرثانيه اش برايم قد ي عمر ميگذرد...

مراديوانه كرده هرلحظه بودن باتو.ديوانه شدم .ديوانه ي عشق تو...

وقتي به چشمانت مينگرم  سرشار ميشوم  ازجمله هاي زيبا براي تو ...

تو بامن چكار كردي  كه دارم مينويسم با تمام وجودم  ازتو ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ilya در تاریخ 1392/11/08 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی زیباست عسل خانوم
اگر روزی رسد که من نبودم
تمام وصیتم به تو این است
“خوب بمان”
“از همان خوب هایی که من عاشقش بودم”شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 3,948
  • بازدید کلی : 9,178
  • کدهای اختصاصی