loading...
عاشقانه
کاظم بازدید : 27 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

باور کن کار من نیست...
کار دل است...
دلم جایی میان نفسهایت گیر کرده است...

\"جملات

آرزو کن با من
که اگر خواست زمستان برود
گرمی  دست  تو اما باشد
آرزو کن با من
“ما” ی ما ” من” نشود
سایه ات از سر تنهایی من کم نشود...

\"جملات

 

 

 

 

قرارمان فقط یک مانور کوچک بود!
قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد!
اما ببین...
یک جای سالم بر قلبم نمانده است!!!

\"جملات

آنكه واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت كفايت ميكند ... و هرگز نمى خواهد رقاصه ى سازهايش باشى ...

\"جملات

کاش تو جاده یه تابلو نصب میکردن، واسه دلخوشی...
\" تو \"
دو کیلومتر...!

\"جملات

بــــا مـــــــن باش
بگذار مثل سهراب بگویم
دل خـــوشی هایم کم نیـــست …

\"جملات

ضرورت بودنمان همیشگی ست...
چه در کنار هم...
چه در خاطر هم...

\"جملات

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن ،
من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم . . .

\"جملات

چه زیبا گفت مترسک وقتى نمیشود رفت همین یک پاهم اضافیست....

\"جملات

چــــراغ ها را خـــاموش کن… نــــور نمیخواهم …
نــــگاهم که میکنی برق نگاهت من را که هیــــچ
تــــمام شــــــب را مچــاله میکند …

\"جملات

گاهی نیاز داریم بی خیال شویم ؛
بی خیال گذشته
بی خیال آینده
بی خیال احساس ،
بی خیال اگرها و شایدها
گاهی لازم است
بگوییم هر چه باداباد . . . !

\"جملات

تمام پیــاده رو های جهــان
اگـر گذر نــامه بخواهنــد ،
چشمان تـو را نشانشان می دهم ...

\"جملات

تو با مهر ورزیدنت بال و پر میگیری...
خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد...
پس به راهت ادامه بده، دوست بدار نه برای آنکه دوستت بدارند...
تو به پاس زیبایی عشق، عشق بورز و جاودانه باش

\"جملات

کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود ...

\"جملات

عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی ؟
از راهِ صلاح آیم ؟ یا از درِ رسوایی ؟

\"جملات

کاش تار بودم تا آهنگ دوست داشتن را برایت بنوازم، کاش خار بودم تا چشم دشمنانت کور کنم، کاش گل بودم تا وجود ناچیزم را تقدیمت کنم، افسوس نه خارم، نه تارم، نه گلم! هرچه هستم دوستت دارم

\"جملات

در سینمای چهار بُعدی چشمانت
برنده ی هفته سیمرغ بلورینِ بهترین تماشاچی می شوم . . .

\"جملات

چشمانت ملک الموت میشوند و جان میگیرند! لبانت اما ...
خدایی میکنند و جان می بخشند ...
و چه شیرین است مرگ و زندگی درآغوش تو.

\"جملات

بیادت هستم‌‌‌‌؛
حتی زمانی که گمان فراموشی در ذهنت نقش میبندد...

\"جملات

دخیـــل می بـــندم !
نــه ایـــنــکـــه گـــره بگـــشـــایی !
مـــــی بـــنـــدم کـــه رهـــایــــم نـــکـــــنی . . . !

\"جملات

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,012
  • بازدید ماه : 2,595
  • بازدید سال : 6,151
  • بازدید کلی : 11,381
  • کدهای اختصاصی